sorri.

 

jag har fått en liten liten vän. han bor på min lampa. i ungefär två veckor har jag vetat om honom. 

bara han håller sig på sin sida rummet är det lugnt. 

jag har precis gett honom lite vatten. 

vet inte vad jag kan bjuda på mer. 

har inga bladlöss.

ibland brukar jag titta på vad han har för sig. ofta springer han uppochned uppochned på lampan.

ibland springer han i taket. ibland ligger han och sover i blomman.

nu är han väldigt ivrig över pappersbollen med vatten. 

 

tog en bild på honom. men det här är inte han. funkar inte längre att ladda över bilder.

knepp dator.

 

 min dag har varit mysig. 

en perfekt hangover skulle jag vilja säga att jag har haft.

mamma kom just upp med kex och ost till mig.

hon är väldigt omtänksam min mamma ska ni veta.

 

jag har ätit jawbreakers och  druckit cola.och tittat på napoleon dynamite. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0