snutte

äntligen hemma. nykäkad och lite småtrött. jobbade ett niotimmarspass idag. möjligen kanske inte så jobbigt som det låter. 
jag är stinn på belgisk choklad. jag hoppas att ni vet hur gott det är. 
vi har så många askar på jobbet. farligt farligt, men härligt härligt. det är stiltje på träningsfronten till råga på allt.
okej. det är ofta stiltje på träningsfronten. men ändå.
tack mamma och pappa för bra gener.
korsordslösning på hög nivå hade vi på jobbet. trots att mina kollegor inte är de mest hypade korsordslösarna på denna planet - Thomas var bombis på att "flott" var likamed söggel och maggan trodde att "tecknad kalle" var ankhane. vi fixade ändå  typ tre stycken.
fasiken. förlåt för tråkig info. men mitt liv ser ut såhär just nu.
dunno what to do about it!?
kisses

Kommentarer
Postat av: mady

Vi måste ha julemys! Jag har paket till dig. Och du vet att jag bara köper sånt jag själv vill ha!

2008-12-22 @ 21:31:46
URL: http://madelenetiger.blogg.se/
Postat av: Rickard

Vi är nog finast i världen!

2008-12-24 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0