psychadelic cirkus.


på vintern är det viktigt att huden mår bra. speciellt min. inte för att jag är 
bättre än alla andra utan för att min hud verkligen behöver det. så jag köpte den här. nattljusolja. man får också hormonell balansav den. hur bra låter inte det? (rickard?) hehe. ibland tröttnar han på just den balansen. som i mitt fall är väldigt obalanserad. ibland. hursomhelst. 348:- på hälskokost butiken.


tips nummer två. världens fetaste kräm. perfekt att ha på läpparna istället får det 
blåvita lypsylet som alla envisas med att kleta på. den här krämen kan jag smeta på i hela ansiket.
jag blir lite som ett fnöske på vintrarna. väldigt bra. kostar typ 143:-. finns billigare. fast dom är mindre. 
MUCHO bra.


jag vill vara med att bekämpa cancer. har endast köpt de rosa hittills. nu är det grabbarnas tur.

det var det här jag införskaffade mig idag. plus vantar och mössa. mamma köpte braxer. och så ligger det lite maxmat i min mage också. mumma.

värt inlägg va. men ibland blir det så.

nu ska jag och madi svira runt lite. antagligen hemma hos henne.

see ya.

pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0