maybe so.

julen är slut! kan ni förstå det. inte jag.
juldagen var trevlig. vi var och käkade på red brick. tjugo personer var vi i sällskapet. tror jag. kön utanför gick ända till kina.  och i den fann jag malin. vi hookade och svirade runt lite i den inte allt för stora lokalen. 
gänget stattade. 
rickard ville inte göra det i år. han tycker mest att statt medför obehag i form av pruttlukt
 och konstiga människor.
så jag hakade på honom. 
bra val.
ikväll ska jag, lisa och emelie till melkers. kanske lite fler folk, det vet man inte.
det är lite mysiga band som spelar i källaren.
platt hår. inte alls min grej. kort hår är inte heller min grej. inte alls. 
 inte för att jag tycker att mitt är det. jag ville bara påpeka det. långt och svalligt är finast av allt.
mitt underbara armband. rille kan!
den enda uppgift rickard fick igår när jag skulle städa var att byta lakan.
det gick sådär tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0