let it rock

kära dagbok.
idag har varit en bergochdalbana. för tillfället känner jag mig nöjd. jag måste ha varit snäll i år. jag fick en jättelåda med godsaker från Karlskoga Tidningen idag. det mesta var dock korv och kött men det är ju tanken som räknas.
sen imorse har känslorna svajat hit och dit. då blir man glad när det plingar på dörren. 
bakom den får det gärna stå två påpälsade brudar som vill ha med mig på pulkaåkning.
jag gillar sånt. spontana våldgästningar. 
vi har åkt pulka efter malins bil. det var kul. vi rammade en liten stople jag och hanna. 
pulkaåkning och snöpromenader resulterar ofta i att mina tår förvandlas till isbollar. 
 sitter nu och försöker tina opp med en kopp vaniljte. 
öl imorn? nån
grattis cilla till körtkortö !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0