insperation please.





josh beech. en tuff malemodel.

ikväll har jag varit hos emelie. natta jonas och kenny tillhörde också sällskapet. 
vi tittade på saw 5. huhu. ingen förstår hur rädd jag är. skräckfilmer jagar mig om nätterna. jag vaknar stup i kvarten och kollar att jigsaw inte ligger och trycker under min säng.
skulle han någon gång göra det skulle jag kissa på mig. 

gråter en skvätt gör jag gärna också. då skäms jag alltid lite dagen efter över min töntighet.
nu törs jag inte sova. ska vänta ut min trötta hjärna tills jag inte orkar vara vaken längre.
kanske somnar jag här. det vet man inte.

jag sitter och funtar på vad jag ska göra med livet. det är så mycket. vill gå en sminkkurs. har alltid pysslat med sånt så det skulle vara kul. och hår också. men mest inställd är jag på media.
 vet inte riktigt vilken inriktning bara. 

jag vill göra någonting kreativt. skapa saker. små konstverk. 

ha det fint sötbollar.

pusse








Kommentarer
Postat av: emp

gosch vikke schnyggo!! mm mm mm han skulle ja gärna spendera kvällen med tittandes på en skräckis ;)

2008-12-09 @ 13:39:17
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: fansi

haha, nej jag är den ultimata skräckfilmskompisen!

2008-12-09 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0