wiwa

tja.
limpmackor och kantarellost.
that's the shit.
skörbjuggen andas mig i nacken men mitt
nya beroende tänker jag inte göra mig av med i första taget.
nyponsoppa glass & chips tillsammans med bästa sällskapet.
fick två fina halsband av cicci igår också.
så himla snäll.
en spotifylista av simon, bra där.
(förresten drömde jag en supermystisk dröm om dig simon inatt. hah!)
 
:)

nu tappade jag precis en sked med yoghurt i min säng.
fanihelvetesjävlaskit-sked. tänker jag.


nu ska jag haloweenshoppa med torun, håhå.
supernajz.

jag brukar inte läsa igenom det jag
skriver utan brukar bara publicera.
nu läste jag.
osammanhängande upptäcker jag.
det blir lätt så när jag känner mig glad och uppspelt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0