nitton.




med kameran på vift är jag inte mycket till bloggerska.

jag längtar tills på lördag.
jag fyller ju år då vet ni väl.
om jag lyckas naila två superhelger i rad
 är jag fan awesome.
fho sho.

har talat med madickz varje dag nu på senaste tin.
vi har mycket att spekulera i.
hon har precis fått lyssna på mina fantastiska planeringar som under
de senaste dygnen tagit form i min lilla skalle.

"jag har färgat håret svåååaaarth !"
"ketchup och annanas går ju inte att äta tillsammans. för annanasen är ju liksom mer söt."
"du måste hjälpa mig att skriva ett manus som får mig att framstå som typ cool. för han är ju typ stencool"
så låter det ungifär när vi talar med varandra.


nu orkar jag inte sitta här mer.
nu blire nåt annat mycket mera skoj.

pusse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0