en liten resumé.




ohoj.
jag och C har precis varit på bio.
eller ja, precis & precis.
This Is it - Michael Jackson.
det kändes sorgligt. väldigt sorgligt.
jag tror ärligt talat inte att MJ skulle ha velat att en sådan här film hade gjorts.
han var perfektionist ut i fingertopparna och att visa vad som skulle ha blivit en historisk show, med enastående dansare, grym pyroteknik, perfekt repertoar och grymma mellanspel, känns på något sätt inte helt rätt.
det man fick se i filmen är bara en tusendel av vad resultatet skulle ha varit.
allt eller inget, känner jag lite
men filmen visar verkligen hur fantastiskt perfekt han var på det han gjorde.


hm. vad mer.
min helg har varit urbra.
i fredags fick jag  besök av lilla lisa vilket var awesome.
vi drack vin & pratade om viktiga saker.
kvällen slutade på white room på nåt jävla vänster och
vi lyckades både hamna på listan och komma in vip.
min prinz heinrich mütze var populär & greven var där som den
 obligatoriska inredningen han är så jag är nöjd.

på lördagen fick jag ett samtal från simon att han var utanför min lägenhet så vi drog på stan, käkade, kom hem, bytte om, mötte torun, hämtade cicci, roadtrippade, hamnade på maskeradfest, hade svinkul, sov, åkte tillbaka, åkte hem till cicci, drack te och käkade skorpor, sov, jobbade, gick på bio.

jag har skrattat mycket.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0